Menu Zavřeno

Proběhlé výpravy 2019/2020

Výprava do České Třebové

21. – 23. 2. 2020

Výpravy do České Třebové se zúčastnili: Bambulák, Citron, Kotě, Sasanka, Šampon, Vydra, Žužlák, Heduš, Koala a Shrek. V pátek odpoledne jsme vyrazili do skautské základny v České Třebové. Po zabydlení a proškolení jsme si dali výborné bramboráky k večeři. Po večeři jsme si zahráli vlkodlaka a šli spát.

V sobotu ráno, po snídani, jsme vyrazili do Lanškrouna. Tam na nás čekal další gladiátorský závod zimní série. Vše se odehrávalo u Dlouhého rybníka a jeho okolí. První se na start postavily děti. Opět na ně čekala trať 2+ km s mnoha známými i novými překážkami. Děti ručkovaly, podlézaly, přelézaly, šplhaly a užily si také rybník. Všem se tentokrát závod velmi povedl. Pro Žužláka to byla premiéra v kategorii Kids II a i jemu se závod povedl.

Nejlépe se umístila Sasanka, která opět skončila na stupních vítězů – opět na třetím místě ve své kategorii, gratulujeme. Šamponovi se také dařilo, skončil ve své kategorii šestý.

Po dětských závodech jsme se vypravili na zříceninu Lanšperk. Z původního hradu ze 13. století toho věru moc nezbylo, počasí nám přálo a vyhlídková věž na hradě nám poskytla pěkný výhled do okolí.

Po prohlídce zříceniny se na start postavilo trio Heduš, Koala a Shrek. Závod dospělých nebyl vůbec jednoduchý a náročná trať vedoucí skrz sjezdovku byla plná překážek a handicapů. Nicméně i dospělým se podařilo trať překonat.

Po závodech jsme si zajeli na nákup a pak do bazénu, kde děti nejprve plavaly, pak si užívaly tobogán, vířivku, páru či dětský bazének. Žužlák si splnil plavání do úrovní, bobříka plavání a řád vodomilství.

Po návratu do základny jsme si dali výborné těstoviny a zahráli si upíra.

V neděli ráno jsme se nasnídali, zabalili věci, poklidili a vydali se zpět do Libčic.

Lyžařský výlet na tanvaldský Špičák

15. 2. 2020

Výletu za lyžováním se zúčastnili: Kačer, Kakabus, Oliraptor, Žužlák, Heduš, Kamzice, Koala, Shrek a Vejfuk. Ráno jsme vyrazili z Libčic do Jizerských hor, konkrétně na tanvaldský Špičák. Celý den jsme lyžovali na modrých, červených i černých sjezdovkách v tamním skiareálu.

Lyžování jsem si zpříjemnili výborným obědem na Špičáku.

Po ukončení denního lyžování jsme si dali hodinku pauzu a už se nemohli dočkat večerního lyžování. Sjezdovku nám upravila rolba a večerní lyžování bylo ještě lepší než to denní.

Všem se na lyžích moc líbilo a už se těšíme na lyžování během jarních prázdnin.

Pololetky

30. – 31. 1. 2020

Pololetek se zúčastnili: Bobeš, Borůvka, Čoklik, Kotě, Mimoň, Šňupálek, Žužlák, Heduš, Koala, Marťan a Shrek. Ve čtvrtek na děti nejprve čekala opičí dráha, která byla sestavena z několika překážek. Dráha byla na čas a nejrychleji ji zvládl absolvovat Mimoň v čase 1 min 26 s, na druhém místě byl Čoklik s časem 1 min 41 s a na třetím Bobeš s časem 2 min 2 s.

Po zápolení na opičí dráze jsme si zahráli vybiku.

Po vybíjené jsme měli večeři a po večeři jsme si pustili pár videí z akcí.

V pátek jsme se vydali na západ, konkrétně do Libouchce, kde jsme otestovali nové paintballové hřiště. Podařilo se nám sestavit vyrovnané týmy, takže vítězství v jednotlivých hrách se střídala. Hráli jsme různé módy – teamdeath match, mediky, VIP, vlajku, děti vs. vedoucí.

Po paintballu jsem se vypravili do Děčína. Nejprve jsme zavítali do Zoo. Tato malá Zoo je velmi pěkná a děti se vyřádily nejen prohlídkou jednotlivých zvířat, ale také na hřištích.

Poslední naše zastávka byla v děčínském aquaparku. I zde se děti dosyta vyřádily. Jezdily na tobogánech, hráli jsme na babu v divoké řece, plavali jsme, skákali, dělali jsme vlny, či se jen tak váleli ve vířivce.

Po návratu do Libčic se děti dobalily a protože domů se jim nechtělo, tak jsme si ještě zahráli vybiku.

Akce to byla velmi vydařená se skvělou partou dětí a vedoucích a už se těšíme na další akci.

Winter Gladiator Race Josefov

24. – 25. 1. 2020

Josefov zahajuje gladiátorskou sezónu, a u toho nesmíme chybět. Závodů se zúčastnili: Bambulák, Citron, Kotě, Sasanka, Šampon, Heduš, Koala, Kristýnka a Shrek. Jako doprovod dále Danča a Chňapka.

Vše vypuklo v pátek večer, kdy se Heduš, Koala a Shrek postavili na start nočního winter gladiator race. Ač mrzlo, velice rychle jsme se zahřáli prvními překážkami. Všichni tři jsme se dostali zdárně do cíle a odměnou nám byla jednak skvělá nálada, dobrý pocit z dobře zvládnutého startu sezóny a první medaile.

V sobotu ráno jsme se sešli s dětmi u klubovny, které čekal Kids Winter Gladiator Race. Jako obvykle jsme si nejprve prošli trať a děti si vyzkoušely jednotlivé překážky a to včetně některých pro dospělé.

Všechny děti běžely v kategorii Kids II na trati 2+ km a vedlo se jim velmi dobře. S tratí a překážkami se děti popasovaly na výbornou. Nezaskočila je ani zima.

Nejlepší umístění si vybojovala Sasanka, která skončila na třetím místě a patří jí velká gratulace!

Odpoledne již patřilo hlavnímu závodu dospělých. Na start se postavili: Heduš, Koala, Kristýnka a Shrek. Trať dlouhá 7+ km nás opravdu prověřila všestranně – nechyběly dlouhé běžecké úseky, překážky a všechny partie těla, probíhání řekou ani tajemné podzemí.

Všichni čtyři jsme závod zvládli a už se i s dětmi těšíme na další v Lanškrouně.

Sportovní výprava

1. – 3. 1. 2020

První výprava v roce 2020 byla ryze sportovní. Sportovní výpravy se zúčastnili: Borůvka, Eliška, Kačer, Kotě, Mimoň, Oliraptor, Sasanka, Šampon, Šňupálek, Vydra, Žužlák, Heduš, Koala, Marťan a Ovečka. Sešli jsme se ve středu po novoročním ohňostroji. Po krátkém bezpečnostním školení jsme se rovnou vrhli na posilování. Čekaly nás dřepy s písní Bring Sally up následované rozcvičkou a kruháčem s 15 cviky. Poté jsme si dali čtyři cviky na břišní svaly a zopakovali kruháč.

Po strečinku jsme si dali no hands socks challenge – trochu jinou než obvykle, a to obléct si ponožky bez pomoci rukou. Challenge vyhrála Vydra, které se to podařilo jako první 🙂

Poté jsem si dali večeři a zahráli vybíjenou formou vracečky.

Ve čtvrtek jsme se vydali do Prahy. Nejprve na bruslení. Ač někteří stáli na bruslích poprvé a ze začátku potřebovali pomoc hrazdičky, nakonec se všem podařilo rozbruslit a poradili si i bez ní.

Po bruslení jsme si zašli na oběd a na bowling. Udělali jsme dva týmy na dvě dráhy. Některým se dařilo lépe, některým méně, ale skoro všem se podařilo dát alespoň jeden strike. Nejvíce bodů na bowlingu naházel Šampon.

Po bowlingu jsme se vypravili na minigolf. Čekalo nás 18 více či méně těžkých jamek. Ne všechny se dařilo dětem zvládnout na par, ale to nikomu nevadilo 🙂

Z minigolfu jsme zamířili do Kralup na bazén. Zde jsme nejprve plavali – čtyři bazény prsa, dva bazény kraul, dva bazény znak. Poté jsme plavali pod vodou.

Druhá část byla skokanská se zaměřením na pilování šipky.

Šňupálek si splnila bobříka plavání a řád vodomilství, gratulujeme. Poslední část byla volná zábava, kdy jsme byli ve wellness, či hráli vybíjenou v dětském bazénu.

Po návratu do klubovny jsme si dali večeři a zahráli ještě vybíjenou.

V pátek ráno jsme jeli opět do Prahy, tentokrát na lezeckou stěnu. V pátek se k nám přidala Ovečka, Borůvka a Marťan. Pobyt na lezecké stěně jsme zahájili rozcvičkou.

Jako prvnímu jsme se věnovali boulderingu – nejprve na dětském boulderu a poté na velkém. Děti měly za úkol zdolat několik cest, které si pro ně připravil Marťan.

Poté jsme se vrhli na lezení s jištěním na laně. Děti si vyzkoušely několik různě obtížných cest a většině to šlo báječně. Některé, již lezecky zkušenější děti, si zkusily také jištění.

Po lezení jsme se přesunuli do JumpParku. Zde jsme se opravdu vydováděli na trampolínách, při vybíjené, na slackline, či skákáním do foam pit. Některé děti předváděly neuvěřitelné akrobatické výkony.

Po návratu do Libčic se dětem vyloženě nechtělo domů a tak jsme ještě hráli vybíjenou a cirkulárku.

Sportovní výprava se velmi povedla. Opět se sešla skvělá parta. Všechny děti si to užily naplno a každý si užil sport, který má rád. Děti mají rády pohyb, potřebovaly vybít nahromaděnou energii z cukroví a tato výprava to jen potvrdila 🙂

Lyžařská výprava

20. – 22. 12. 2019

Poslední výprava v roce 2019 byla lyžařská. Lyžování se zúčastnili: Hafík, Kačer, Kakabus, Králíček, Oliraptor, Tom, Vlak, Žužlák, Heduš, Kamzice, Koala, Shrek a Vejfuk. V pátek jsme se ubytovali ve skautské základně v Karlových Varech a udělali si školení bezpečnosti.

V sobotu ráno jsme vyrazili na prosluněný Klínovec. Děti, podvedením našich skvělých instruktorů Kamzice a Vejfuka sjížděli modrou a červenou sjezdovku. V rámci lyžování se učily techniku, či pilovaly to, co již uměly. Vydrželi jsme lyžovat až do uzavření sjezdovky.

Po lyžování jsme se vydali do Jáchymova do aquaparku, kde se děti vyblbly a zrelaxovaly na tobogánu, v bazénech, ve vířivce, či v Kneippově chodníku. Cestou do základnu jsme se ještě zastavili na nákup.

V neděli ráno jsme po snídani poklidili a sbalili se a vyrazili opět na Klínovec. Tentokrát jsme lyžovali v mraku a mlze. Nicméně i nedělní lyžování bylo skvělé, všichni si ho užili a vydrželi jsme lyžovat opět až do ukončení provozu lyžařského střediska.

Trénink záchranářů

15. 12. 2019

Dnes jsme se se záchranáři vydali na trénink na lezeckou stěnu a do bazénu. Tréninku se zúčastnili: Kačer, Lerik, Mimoň, Vlak, Koala, Marťan a Ovečka.

Nejprve jsme zamířili na horolezeckou stěnu do Holešovic. Po rozcvičce jsme si řekli základní pravidla lezení na boulderu a vrhli se na boulderování. Klukům to šlo docela dobře. Skoro všichni zvládli vytyčené trasy jak na horním boulderu, tak na spodním.

Po pauze na svačinu jsme přešli na lano. Nejprve jsme si udělali školení ohledně bezpečnosti na laně a pak si kluci vyzkoušeli spoustu tras do různých výšek a různé obtížnosti. Lezení jsme proložili závodem v rychlolezení, který vyhrál Kačer.

Kluci se učili také základy jištění pomocí karabiny a kyblíku, Kačer si vyzkoušel také jištění pomocí polovičního lodního uzlu.

Po lezení jsme se vlakem vydali do Kralup na bazén. Nejprve se kluci rozplavali čtyřmi bazény volným stylem. Poté se skákalo. Pak jsme se učili skok do neznámé vody, který po pár opakováních všem šel na jedničku.

Poté jsme se učili záchranářského kraula a hned ním přeplavali dva bazény. Dále jsme se učili jak vytáhnout na břeh tonoucího. Toto musíme ještě důkladněji trénovat, neboť se to ne úplně všem dařilo zvládnout. Po tréninku vytahování tonoucího na břeh jsme ještě plavali pod vodou a lovili předmět ze dna. Zbytek pobytu na bazénu patřil vířivce, parním komorám, kyblíku se studenou vodou a haní v dětském bazénku.

Gladiator Race Taxis Pardubice

29. 11. – 1. 12. 2019

Poslední Gladiatorské zápolení v tomto roce jsme si náramně užili. Nejprve se na start Night Gladiator Race v pátek večer postavili Koala, Kristýnka a Shrek.

Pro Kristýnku to byl první Gladiator Race, ale vše zvládla a doběhla si pro svou první gladiátorskou medaili.

Sobota patřila Gladiator Taxis Orgininal, sedmikilometrovému závodu se 47 překážkami. Na start závodu se postavil Koala se Shrekem a tento těžký, ale skvělý závod zvládli.

Neděle patřila dětem. Závodu Gladiator Kids Race Taxis se zúčastnili: Bambulák, Borůvka, Čoklik, Kotě, Mimoň, Oliraptor, Sasanka, Šampon a Vydra. První se na svou trať Kids II postavily starší děti. Již vesměs ostřílení gladiátoři se prali s překážkami co to šlo. Na trati je čekali jak koňské překážky, tak ty klasické jako je monkey business, AIX či skatepark. Všichni závod zvládli dokončit a ukončili tak svou gladiátorskou sezónu roku 2019. Všem patří velká gratulace!

Po starších dětech následovala kategorie Kids I – tedy mladší děti, ve které startovali Mimoň a Oliraptor. Pro Mimoně to byl první gladiátorský závod a udělal si jej ještě těžší než. V blátivé části trati mu boty uvízly v blátě a tak pokračoval jako správný gladiátor v ponožkách až do cíle. Oba kluci závod zvládli a popasovali se s připravenou více než kilometrovou tratí plnou překážek se ctí.

Po závodech jsme se ještě vydali ohřát se a zrelaxovat do pardubického aquaparku, kde si děti nejprve zaplavaly, poté zaskákaly a pak si užívaly tobogány, skluzavky, divokou řeku a další atrakce.

HOP Arena Čestlice

24. 11. 2019

Nedělní dopoledne jsme strávili na trampolínách v HOP Areně ve složení Belka, Buchta, Kačer, Kakabus, Kotě, Králíček, Lerik, Mimoň, Šampon, Koala a Shrek. Trampolínové centrum jsem si užili dosyta. Děti skákali o sto šest – salta, backa, sidy a další skoky roztodivných jmen 🙂 Někteří si zahráli i shazovanou, prošli si tréninkové cesty, lezeckou stěnu. Nakonec jsme si zahráli vybiku.

TEP faktor Chotilsko

23. 11. 2019

Dnešní den jsme strávili na TEPfaktoru ve složení Lerik, Mimoň, Oliraptor, Koala a Marťan. Čekalo nás celkem 25 úkolů – 20 základních rozdělených do kategorií na sílu, zručnost, chytrost a trpělivost, dále 4 prémiové úkoly a rozluštění hesla k pokladu. Zdolání místností nebylo vůbec jednoduché, některé nám zabrali hodně pokusů – nejvíce místnost fotbal 21, některé jsme zvládli na první pokus, např. místnost ementál. Jednou jsme využili Jokera. Nicméně hra byla skvělá a odměnou nám bylo správné uhodnutí hesla a suprová medaile.

Výprava na jižní Moravu

8. – 10. 11. 2019

Další letošní výprava nás zavedla na jižní Moravu. Výpravy se zúčastnili: Bambulák, Belka, Borůvka, Čoklik, Klokan, Kotě, Lerik, Oliraptor, Pružinka, Sasanka, Šampon, Vydra, Heduš, Koala a Shrek.

V pátek jsme vyrazili směr Lipůvka, kde se nás ujala Borůvka a u níž jsme bydleli. Borůvka byla velmi milá hostitelka a vše měla doma již pro nás nachystané. Po večeři jsme si řekli pravidla výpravy a šlo se spát, neb nás další dva dny čekal poměrně náročný program.

V sobotu po snídani jsme vyrazili do JumpParku. Tam se děti opravdu vyřádily, ale hlavně vyskákaly. Nechyběla ani vybíjená, či skákání do bazénu s molitany.

Po ranní vzpruze v podobě skákání na trampolínách jsme se vydali na Pálavu, kde jsem se rozhodli navštívit zříceninu Děvičky. Podzimní počasí již bylo znát a tak po výstupu na hrad padla mlha. Ale to nám nevadilo, protože i tak to stálo za to.

Z Děviček jsme se vypravili do Pasohlávek do Aqualandu Moravia, kde se děti vyřádily podruhé. Aquapark plný bazénů s termální vodou, tobogánů, skluzavek a dalších atrakcí nás zabavil na celé odpoledne.

Po koupání jsme se vydali do Brna na nákup a poté, pro velký úspěch, ještě jednou do JumpParku 🙂

V neděli ráno jsme po snídani poklidili a vydali se na brněnské výstaviště, kde nás čekal Gladiator Kids Race Run Brno.

První se na trať vydaly starší děti v kategorii Kids II. Na trati je čekaly známé i nové překážky – např. monkey bussiness, ABCont, Shybuj či Z.

Samozřejmě, že na Gladiátorských závodech nesmí chybět ani voda, tak i zde si děti užily překážku water fun. Všechny děti závod zvládly. Pro Čoklika to byl první Gladiator v životě a náležitě ho pokřtil nejprve zraněním na ruce, následně koupelí v ledové fontáně, kdy všechny ostatní děti zkušeně vodou proběhly, ale Čoklik se tam vykoupal celý 🙂

Po starších dětech se na trať vydaly děti mladší v kategorii Kids I – Oliraptor a Pružinka. I oni se s překážkami skvěle poprali, na rozdíl od starších dětí ale neměli tentokrát vodní překážky.

Odpoledne si děti užily na festivalu Life, v rámci kterého se tento Gladiator konal, zatímco dospěláci se připravovali na svůj odpolední Run. Heduš se připravovala tak intenzivně, že se stihla před závodem zranit a tak místo ní nastoupil do závodu nečekaně Shrek 🙂 Přijela i Markéta s Markem, aby si užili tento závod v mixu.

Dospěláci si taktéž závod užili a dostali se zdárně do cíle.

Po závodech jsme se vydali zpět do Libčic a už se nemůžeme dočkat dalšího Gladiatora, tentokrát na závodišti v Pardubicích.

Podzimky

28. 10. – 2. 11. 2019

Letošních podzimek se zúčastnili: Belka, Bobeš, Borůvka, Buchta, Kotě, Lerik, Mimoň, Nesmysl, Oliraptor, Heduš a Koala. V pondělí po příjezdu do Rožan jsem si převzali chatu, udělali večeři a zahráli si pár kol upíra.

Druhý den po rozcvičce a snídani nás čekal první výlet. Nejprve jsme zamířili na prohlídku Šluknovského zámku, kde jsme si prohlédli expozici a děti dostali několik úkolů, které musely během prohlídky splnit.

Po prohlídce jsme si ještě zahráli pár her v zámeckém parku a vydali se do Krásné Lípy do zdejší čokoládovny, kde si děti vytvářely čokolády podle své fantazie.

Po vychladnutí čokolády jsme se přesunuli do Českého Švýcarska, kde jsme si udělali odpolední procházku na Kyjovský hrádek, Kinského vyhlídku, do jeskyně a užívali jsme si krásnou přírodu a skalní scenérie.

Po návratu na chatu děti čekalo první gladiátorské cvičení, večeře a upír.

Ve středu jsme zamířili do Německa, do Tropical Islands. V tomto obrovském aquaparku si každý přišel na své. Bazény, tobogány, divoká řeka, pláž, skluzavky a kaňon byly neustále středem pozornosti dětí.

Po obědě jsme si šli zahrát minigolf, ve kterém se nejvíce dařilo Kotěti. Po minigolfu si mladší děti ještě užily další nevodní atrakce. Pak jsme se všichni sešli v Amazonii, kde jsme hráli na babu, jezdili na kaňonu a užívali si teploučkou vodu.

Ve čtvrtek jsme opět nejprv venku rozcvičili a po snídani jsme vyrazili na výlet do Saského Švýcarska. Procházka úžasnou přírodou plnou skalních reliéfů a vyhlídek, doprovázená různými hrami, nám zabrala celý den.

Po návratu do chaty si starší děti připravily pro ty mladší hru s úkoly. Hra se jim povedla a všem se moc líbila.

Předposlední den podzimek jsme se vydali opět do Českého Švýcarska. Putování jsme začali v Hřensku a vypravili se směrem k Edmundově soutěsce, kde jsme nastoupili na loď a vezli se po řece Kamenici. Po výstupu z lodi jsme si dali svačinu a horkou čokoládu a pokračovali směrem k divoké soutěsce, kde jsme se opět nalodili.

Po opuštění lodiček jsme zahájili stoupání k Pravčické bráně. Cesta byla plná zajímavých výtvorů přírody a velice rychle nám utekla.

Od Pravčické brány jsme zahájili sestup do Hřenska, odkud jsme se vydali do děčínského aquaparku se zrelaxovat.

Večer následovalo vyhodnocení bodování, které vyhrál Lerik. Poté krátká oslava a spánek.

V sobotu ráno jsme po snídani poklidili chatu, sbalili se a vydali zpět do Libčic.

Gladiator Race Praha

18. – 20. 10. 2019

Pátek

V pátek čekal vedoucí a rodiče Night Gladiator Race. Lagunino reprezentovali: Heduš, Jana, Koala, Marek, Marián, Markéta a Marťan. Jana s Mariánem a Markéta s Markem běželi v mixech. Byl to pro ně první Gladiátorský běh, stejně tak měl premiéru Marťan na dospělé trati. Všem se závod moc líbil a zvládli všechny jeho nástrahy.

Sobota

Sobota byla ve znamení Original Gladiator Race. Na trať se vydala Heduš s Koalou. O poznání delší a náročnější závod však oba s přehledem zvládli a vysloužili si další gladiátorskou medaili.

Neděle

Neděle již patřila dětem. Na závody se s námi vydal tentokrát rekordní počet běžců. V kategorii Kids I (mladší děti) běželi: Datlík, Dominika, Karolínka, Kuba, Matěj, Můra a Valerie. V kategorii starších dětí Kids II běželi: Bambulák, Buchta, Klokan, Kotě, Lerik, Lukáš, Natka, Sasanka, Šampon, Šňupálek, Tom a Vydra.

První na trať vyrazila kategorie Kids II, na které čekala trať dlouhá přes dva kilometry s rozličnými překážkami vč. vodních.

Všichni se s tratí úspěšně poprali a doběhli do cíle pro zaslouženou červenou medaili.

Po starších dětech startovala kategorie Kids I. Zatímco mezi Kids II převládali matadoři, kteří mají za sebou již nespočet OCR závodů, v Kids I startovalo hodně nováčků, pro něž to byl první OCR závod. A všem se povedl a všichni byli ze závodu nadšení.

Tři naši matadoři získali díky absolvování pěti original kids závodů ze šesti v sezóně 2019 medaili Triumphalis, patří jim velká gratulace a obdiv.

Je vidět, že děti mají OCR závody opravdu rády a nevadí jim brodění vodou v zimě, náročné překážky ani neméně náročné handicapy. Už teď se těšíme na další závod, který nás čeká v Brně.

Gladiator Challenge Kralupy nad Vltavou

29. 9. 2019

Další překážkový závod nás zavedl do Kralup na Gladiator Challenge.  Běhu se zúčastnili: Citron, Kakabus, Kotě, Králíček, Lerik, Oliraptor, Sasanka, Šampon, Vydra, Heduš, Koala a Shrek.

První se na trať dlouhou 5,8 km s 58 překážkami vydali dospěláci – Heduš, Koala a Shrek. A závod to byl opravdu silový, většina překážek byla na sílu v rukách. Překážky byly různorodé a zavedli závodníky i do Vltavy 🙂 Nicméně jsme se nenechali obtížností trati zaskočit a všichni tři jsme závod zvládli.

Odpoledne patřilo dětským kategoriím. První se na trať vydali kluci 13-14 let, za nás Kotě se Šamponem. Oba trať bravurně zvládli, Šamponovi chyběl kousíček ke třetímu místu.

Po klucích se s překážkami začala prát Vydra v kategorii dívek 13-14 let. Vydra je již zkušená gladiátorka a tak si s tratí poradila velmi dobře.

V kategorii kluci 10-12 let běželi Kakabus, Králíček a Lerik. Ani je běh s mnoha překážkami nerozhodil a všichni tři si ho užili naplno a doběhli do cíle.

Po klucích startovali holky 10-12 let – Citron a Sasanka. Holky běželi jak o život a Sasanka obsadila nakonec třetí místo a patří jí veliká gratulace.

Poslední za nás startoval Oliraptor v kategorii kluci 7-9 let. I on se s překážkami popral statečně a doběhl si do cíle pro medaili.

Všem se závod moc líbil a určitě se zúčastníme i příští rok.

Výprava na Lipno

20. – 22. 9. 2019

Tentokrát jsme se vypravili na břeh Lipenské přehrady do kempu Modřín.  Výpravy se zúčastnili: Bambulák, Bobeš, Citron, Kotě, Lerik, Oliraptor, Olísek, Šampon, Koala a Shrek. Po příjezdu v pátek jsme postavili stany, dali si večeři a šli spát. V sobotu dopoledne jsme si šli zajezdit na bobové dráze, respektive na dvou – klasické černé a horské. Dětem se jízdy moc líbily.

Po obědě děti čekal závod Spartan Kids Race. Jako první vyběhl na trať náš nejmladší účastník Olísek v kategorii 4-6 letých. Byl to jeho první závod a moc si ho užil. Všechny překážky zvládl a chtěl hned běžet znovu 🙂 Další běžel Oliraptor v kategorii 6-8 let. I on přes pád hned po startu závod skvěle zvládl včetně všech překážek. Po této kategorii startovala kategorie 9-10 let, ve které běžel Lerik. Ani Lerika překážky nezaskočily a i on závod bravurně zvládl.

Poslední startovali naši „senioři“ v kategorii 11-14 let – Kotě, Citron, Bambulák a Šampon. Ti byli tratí trochu zaskočení, neb museli několikrát zdolat vrch Kramolín, což bylo poměrně náročné. Nicméně překážky jim moc vrásek na čele nenadělaly a to ani studený rybník.

Po závodech jsme se zamířili zpět do kempu a naše neúnavné děti využily místní trampolíny k vybití další porce energie.

Po převlečení jsme se vydali za rozhledy na Stezku korunami stromů. Stezka se všem moc líbila.

Po stezce jsme se šli navštívit místní Aquaworld, nebyly by to ovšem naše děti, kdyby jsme se cestou nezastavili ještě na work-out hřišti.

V Aquaworldu jsme se vyřádili, jak hrou na babu, sjížděním skluzavky, plaváním, tak i zrelaxovali ve vířivce.

V neděli dopoledne jsme se jeli podívat na nejvýše položenou zříceninu hradu v ČR – na Vítkův Hrádek. Hrádek je to malý, ale ten výhled z věže opravdu stojí za to. Z jedné strany rakouské Alpy, z druhé Lipno, prostě nádhera.

Po návratu do kempu jsme sbalili stany, dali si oběd a přesunuli se opět na Spartana, neb čekal závod Koalu se Shrekem v kategorii dospělých. Závod to byl náročný, a to především díky kopcovitému terénu. Překážky byly spartanské, včetně plazení pod ostnatým drátem bahnem, plavání, přeskoku ohně, tahání různých zátěží a přelézání a ručkování všeho typu. Nicméně i dospěláci závod zvládli a na poměrně dobrých místech, Koala v kategorii mužů 40-44 let na 31. místě, Shrek v kategorii mužů 35-39 let na 37. místě.

Výprava do Českého ráje

13. – 15. 9. 2019

První výprava ve školním roce 2019/2020 nás zavedla do malebného Českého ráje na břeh Komárovského rybníka. Výpravy se zúčastnili: Buchta, Citron, Sasanka, Šampon, Heduš, Koala a Shrek. Po příjezdu v pátek jsme se nejprve vydali na obhlídku trati závodu Gladiator Race. Vyzkoušeli jsme si připravené překážky, navečeřeli jsme se a šli jsme spát pod širákem.

V sobotu po snídani jsme se vydali do centra závodů, protože děti startovaly dopoledne kategorii Kids II. První na trať vyběhl šampon, následovaný Buchtou, Sasankou a Citronem. Všem se tentokrát trať velmi líbila, neb byla plná překážek ve vodě a vedla krásným lesem.

Po obědě čekal závod dospěláky. První se na trať vrhnul Koala, následovaný Shrekem a Heduš. Všichni tři závod zvládli a také si pochvalovali vodní překážky.

Po závodech jsme využili krásného počasí a koupali se v místním rybníce. Půjčili jsme si také šlapadla a objeli celý rybník.

Večer jsme si ještě zahráli přehazovanou.

Neděle patřila turistice a poznávání místní historie. Nejprve jsme navštívili zříceninu hradu Valečov a přilehlé skalní obydlí.

Poté jsme se přesunuli na hrad Kost, který je v mnoha směrech unikátní. Po návštěvě hradu jsme si dali zmrzku a jeli zpět do Libčic.

Gladiator Race Josefov

1. 9. 2019

Poslední výprava ve školním roce 2018/2019 nás zavedla pět na OCR závody, tentokrát na Gladiator Race do Josefova. Závodu se zúčastnili: Bambulák, Citron, Kotě, Šampon, Vydra, Koala a Shrek. Část dětí přišla v sobotu večer přespat do klubovny. Zahráli jsme se pár her vracečky a šli spát. V neděli ráno, po snídani, jsme vyrazili do Josefova.

Nejprve jsme si prošli trať v 10:20 se již děti vydaly na trať Kids II. Čekaly na ně překážky různého typu, vč. brodu vodou, plazení, ručkování, lezecké stěny, probíhání podzemím a další.

Všichni naši malí gladiátoři závod zvládli. Po závodě jsme si dali oběd a vyrazili na písník Oplatil u Hradce Králové se vykoupat a užít si krásné počasí.

Po koupání jsme se vydali zpět do Libčic. Poslední den prázdnin a zároveň první zářijový den jsme si opravdu užili naplno sportem.