Menu Zavřeno

LDT Expedice západní Tatry 2020

V termínu 12. – 17. 7. 2020 jsme se vydali na třetí ročník turisticko poznávacího tábora do Tater. Tentokrát jsme si za cíl zvolili západní Tatry. Expedice se zúčastnili: Bobeš, Hafík, Kakabus, Králíček, Oliraptor, Tom, Kamzice, Koala a Rosnička. Svůj základní tábor jsme rozbili na břehu slovenského moře – u Liptovskej Mary.

První výlet nás zavedl na velmi příjemnou procházku krásnou tatranskou přírodou kolem Roháčského vodopádu k Roháčským plesům. Cesta nebyla pro zdatné turisty nikterak náročná. Roháčská plesa jsou velmi pěkná a měli jsme i štěstí na pasoucí se kamzíky.

Následující den jsme se vypravili na procházku Kvačianskou dolinou, jednou z nejhezčích dolin v západních Tatrách. Cestou jsme viděli úchvatné výhledy, vodopád a krásné tatranské scenérie.

Nejvíce děti během výletu potěšila domácí zvířátka, která byla u vodních mlýnů Oblazy.

Cesta dolinou velice rychle ubíhala, ale čekal nás i prudký výšlap 🙂

Po návratu následoval zasloužený odpočinek ve vodě 🙂

Další den byl odpočinkový. Dopoledne jsme se vyblbli ve vodě a hlavně na šlapadlech.

Další část dne jsme strávili v KIDS ZÓNĚ, kde si děti užily trampolíny, skákací hrad a různé vodní atrakce.

Odpoledne patřilo Tatralandii. Nespočet bazénů a tobogánů sváděl k tomu, pořádně se vydovádět. Nechybělo ani dětmi oblíbené surfování.

Ve čtvrtek nám počasí moc nepřálo. Proto jsme se dopoledne vydali nejprve do nedaleké kontaktní zoo a zajímavé atrakce Dom na streche.

Odpoledne jsme se rozhodli vyrazit na túru – naším cílem byly Radové skaly, ale přicházející bouřka nás vrátila zpět do kempu.

Večer si děti vyhrály se svými novými plyšovými mazlíčky 🙂

V pátek nás čekala cesta domů. Letos byla expedice kratší kvůli koronaviru, ale věříme, že příští rok bude opět další expedice za krásami nedalekých hor.

Galerii z akce naleznete zde