Menu Zavřeno

Proběhlé výpravy 2019/2020

Gladiator Race Taxis Pardubice

29. 11. – 1. 12. 2019

Poslední Gladiatorské zápolení v tomto roce jsme si náramně užili. Nejprve se na start Night Gladiator Race v pátek večer postavili Koala, Kristýnka a Shrek.

Pro Kristýnku to byl první Gladiator Race, ale vše zvládla a doběhla si pro svou první gladiátorskou medaili.

Sobota patřila Gladiator Taxis Orgininal, sedmikilometrovému závodu se 47 překážkami. Na start závodu se postavil Koala se Shrekem a tento těžký, ale skvělý závod zvládli.

Neděle patřila dětem. Závodu Gladiator Kids Race Taxis se zúčastnili: Bambulák, Borůvka, Čoklik, Kotě, Mimoň, Oliraptor, Sasanka, Šampon a Vydra. První se na svou trať Kids II postavily starší děti. Již vesměs ostřílení gladiátoři se prali s překážkami co to šlo. Na trati je čekali jak koňské překážky, tak ty klasické jako je monkey business, AIX či skatepark. Všichni závod zvládli dokončit a ukončili tak svou gladiátorskou sezónu roku 2019. Všem patří velká gratulace!

Po starších dětech následovala kategorie Kids I – tedy mladší děti, ve které startovali Mimoň a Oliraptor. Pro Mimoně to byl první gladiátorský závod a udělal si jej ještě těžší než. V blátivé části trati mu boty uvízly v blátě a tak pokračoval jako správný gladiátor v ponožkách až do cíle. Oba kluci závod zvládli a popasovali se s připravenou více než kilometrovou tratí plnou překážek se ctí.

Po závodech jsme se ještě vydali ohřát se a zrelaxovat do pardubického aquaparku, kde si děti nejprve zaplavaly, poté zaskákaly a pak si užívaly tobogány, skluzavky, divokou řeku a další atrakce.

HOP Arena Čestlice

24. 11. 2019

Nedělní dopoledne jsme strávili na trampolínách v HOP Areně ve složení Belka, Buchta, Kačer, Kakabus, Kotě, Králíček, Lerik, Mimoň, Šampon, Koala a Shrek. Trampolínové centrum jsem si užili dosyta. Děti skákali o sto šest – salta, backa, sidy a další skoky roztodivných jmen 🙂 Někteří si zahráli i shazovanou, prošli si tréninkové cesty, lezeckou stěnu. Nakonec jsme si zahráli vybiku.

TEP faktor Chotilsko

23. 11. 2019

Dnešní den jsme strávili na TEPfaktoru ve složení Lerik, Mimoň, Oliraptor, Koala a Marťan. Čekalo nás celkem 25 úkolů – 20 základních rozdělených do kategorií na sílu, zručnost, chytrost a trpělivost, dále 4 prémiové úkoly a rozluštění hesla k pokladu. Zdolání místností nebylo vůbec jednoduché, některé nám zabrali hodně pokusů – nejvíce místnost fotbal 21, některé jsme zvládli na první pokus, např. místnost ementál. Jednou jsme využili Jokera. Nicméně hra byla skvělá a odměnou nám bylo správné uhodnutí hesla a suprová medaile.

Výprava na jižní Moravu

8. – 10. 11. 2019

Další letošní výprava nás zavedla na jižní Moravu. Výpravy se zúčastnili: Bambulák, Belka, Borůvka, Čoklik, Klokan, Kotě, Lerik, Oliraptor, Pružinka, Sasanka, Šampon, Vydra, Heduš, Koala a Shrek.

V pátek jsme vyrazili směr Lipůvka, kde se nás ujala Borůvka a u níž jsme bydleli. Borůvka byla velmi milá hostitelka a vše měla doma již pro nás nachystané. Po večeři jsme si řekli pravidla výpravy a šlo se spát, neb nás další dva dny čekal poměrně náročný program.

V sobotu po snídani jsme vyrazili do JumpParku. Tam se děti opravdu vyřádily, ale hlavně vyskákaly. Nechyběla ani vybíjená, či skákání do bazénu s molitany.

Po ranní vzpruze v podobě skákání na trampolínách jsme se vydali na Pálavu, kde jsem se rozhodli navštívit zříceninu Děvičky. Podzimní počasí již bylo znát a tak po výstupu na hrad padla mlha. Ale to nám nevadilo, protože i tak to stálo za to.

Z Děviček jsme se vypravili do Pasohlávek do Aqualandu Moravia, kde se děti vyřádily podruhé. Aquapark plný bazénů s termální vodou, tobogánů, skluzavek a dalších atrakcí nás zabavil na celé odpoledne.

Po koupání jsme se vydali do Brna na nákup a poté, pro velký úspěch, ještě jednou do JumpParku 🙂

V neděli ráno jsme po snídani poklidili a vydali se na brněnské výstaviště, kde nás čekal Gladiator Kids Race Run Brno.

První se na trať vydaly starší děti v kategorii Kids II. Na trati je čekaly známé i nové překážky – např. monkey bussiness, ABCont, Shybuj či Z.

Samozřejmě, že na Gladiátorských závodech nesmí chybět ani voda, tak i zde si děti užily překážku water fun. Všechny děti závod zvládly. Pro Čoklika to byl první Gladiator v životě a náležitě ho pokřtil nejprve zraněním na ruce, následně koupelí v ledové fontáně, kdy všechny ostatní děti zkušeně vodou proběhly, ale Čoklik se tam vykoupal celý 🙂

Po starších dětech se na trať vydaly děti mladší v kategorii Kids I – Oliraptor a Pružinka. I oni se s překážkami skvěle poprali, na rozdíl od starších dětí ale neměli tentokrát vodní překážky.

Odpoledne si děti užily na festivalu Life, v rámci kterého se tento Gladiator konal, zatímco dospěláci se připravovali na svůj odpolední Run. Heduš se připravovala tak intenzivně, že se stihla před závodem zranit a tak místo ní nastoupil do závodu nečekaně Shrek 🙂 Přijela i Markéta s Markem, aby si užili tento závod v mixu.

Dospěláci si taktéž závod užili a dostali se zdárně do cíle.

Po závodech jsme se vydali zpět do Libčic a už se nemůžeme dočkat dalšího Gladiatora, tentokrát na závodišti v Pardubicích.

Podzimky

28. 10. – 2. 11. 2019

Letošních podzimek se zúčastnili: Belka, Bobeš, Borůvka, Buchta, Kotě, Lerik, Mimoň, Nesmysl, Oliraptor, Heduš a Koala. V pondělí po příjezdu do Rožan jsem si převzali chatu, udělali večeři a zahráli si pár kol upíra.

Druhý den po rozcvičce a snídani nás čekal první výlet. Nejprve jsme zamířili na prohlídku Šluknovského zámku, kde jsme si prohlédli expozici a děti dostali několik úkolů, které musely během prohlídky splnit.

Po prohlídce jsme si ještě zahráli pár her v zámeckém parku a vydali se do Krásné Lípy do zdejší čokoládovny, kde si děti vytvářely čokolády podle své fantazie.

Po vychladnutí čokolády jsme se přesunuli do Českého Švýcarska, kde jsme si udělali odpolední procházku na Kyjovský hrádek, Kinského vyhlídku, do jeskyně a užívali jsme si krásnou přírodu a skalní scenérie.

Po návratu na chatu děti čekalo první gladiátorské cvičení, večeře a upír.

Ve středu jsme zamířili do Německa, do Tropical Islands. V tomto obrovském aquaparku si každý přišel na své. Bazény, tobogány, divoká řeka, pláž, skluzavky a kaňon byly neustále středem pozornosti dětí.

Po obědě jsme si šli zahrát minigolf, ve kterém se nejvíce dařilo Kotěti. Po minigolfu si mladší děti ještě užily další nevodní atrakce. Pak jsme se všichni sešli v Amazonii, kde jsme hráli na babu, jezdili na kaňonu a užívali si teploučkou vodu.

Ve čtvrtek jsme opět nejprv venku rozcvičili a po snídani jsme vyrazili na výlet do Saského Švýcarska. Procházka úžasnou přírodou plnou skalních reliéfů a vyhlídek, doprovázená různými hrami, nám zabrala celý den.

Po návratu do chaty si starší děti připravily pro ty mladší hru s úkoly. Hra se jim povedla a všem se moc líbila.

Předposlední den podzimek jsme se vydali opět do Českého Švýcarska. Putování jsme začali v Hřensku a vypravili se směrem k Edmundově soutěsce, kde jsme nastoupili na loď a vezli se po řece Kamenici. Po výstupu z lodi jsme si dali svačinu a horkou čokoládu a pokračovali směrem k divoké soutěsce, kde jsme se opět nalodili.

Po opuštění lodiček jsme zahájili stoupání k Pravčické bráně. Cesta byla plná zajímavých výtvorů přírody a velice rychle nám utekla.

Od Pravčické brány jsme zahájili sestup do Hřenska, odkud jsme se vydali do děčínského aquaparku se zrelaxovat.

Večer následovalo vyhodnocení bodování, které vyhrál Lerik. Poté krátká oslava a spánek.

V sobotu ráno jsme po snídani poklidili chatu, sbalili se a vydali zpět do Libčic.

Gladiator Race Praha

18. – 20. 10. 2019

Pátek

V pátek čekal vedoucí a rodiče Night Gladiator Race. Lagunino reprezentovali: Heduš, Jana, Koala, Marek, Marián, Markéta a Marťan. Jana s Mariánem a Markéta s Markem běželi v mixech. Byl to pro ně první Gladiátorský běh, stejně tak měl premiéru Marťan na dospělé trati. Všem se závod moc líbil a zvládli všechny jeho nástrahy.

Sobota

Sobota byla ve znamení Original Gladiator Race. Na trať se vydala Heduš s Koalou. O poznání delší a náročnější závod však oba s přehledem zvládli a vysloužili si další gladiátorskou medaili.

Neděle

Neděle již patřila dětem. Na závody se s námi vydal tentokrát rekordní počet běžců. V kategorii Kids I (mladší děti) běželi: Datlík, Dominika, Karolínka, Kuba, Matěj, Můra a Valerie. V kategorii starších dětí Kids II běželi: Bambulák, Buchta, Klokan, Kotě, Lerik, Lukáš, Natka, Sasanka, Šampon, Šňupálek, Tom a Vydra.

První na trať vyrazila kategorie Kids II, na které čekala trať dlouhá přes dva kilometry s rozličnými překážkami vč. vodních.

Všichni se s tratí úspěšně poprali a doběhli do cíle pro zaslouženou červenou medaili.

Po starších dětech startovala kategorie Kids I. Zatímco mezi Kids II převládali matadoři, kteří mají za sebou již nespočet OCR závodů, v Kids I startovalo hodně nováčků, pro něž to byl první OCR závod. A všem se povedl a všichni byli ze závodu nadšení.

Tři naši matadoři získali díky absolvování pěti original kids závodů ze šesti v sezóně 2019 medaili Triumphalis, patří jim velká gratulace a obdiv.

Je vidět, že děti mají OCR závody opravdu rády a nevadí jim brodění vodou v zimě, náročné překážky ani neméně náročné handicapy. Už teď se těšíme na další závod, který nás čeká v Brně.

Gladiator Challenge Kralupy nad Vltavou

29. 9. 2019

Další překážkový závod nás zavedl do Kralup na Gladiator Challenge.  Běhu se zúčastnili: Citron, Kakabus, Kotě, Králíček, Lerik, Oliraptor, Sasanka, Šampon, Vydra, Heduš, Koala a Shrek.

První se na trať dlouhou 5,8 km s 58 překážkami vydali dospěláci – Heduš, Koala a Shrek. A závod to byl opravdu silový, většina překážek byla na sílu v rukách. Překážky byly různorodé a zavedli závodníky i do Vltavy 🙂 Nicméně jsme se nenechali obtížností trati zaskočit a všichni tři jsme závod zvládli.

Odpoledne patřilo dětským kategoriím. První se na trať vydali kluci 13-14 let, za nás Kotě se Šamponem. Oba trať bravurně zvládli, Šamponovi chyběl kousíček ke třetímu místu.

Po klucích se s překážkami začala prát Vydra v kategorii dívek 13-14 let. Vydra je již zkušená gladiátorka a tak si s tratí poradila velmi dobře.

V kategorii kluci 10-12 let běželi Kakabus, Králíček a Lerik. Ani je běh s mnoha překážkami nerozhodil a všichni tři si ho užili naplno a doběhli do cíle.

Po klucích startovali holky 10-12 let – Citron a Sasanka. Holky běželi jak o život a Sasanka obsadila nakonec třetí místo a patří jí veliká gratulace.

Poslední za nás startoval Oliraptor v kategorii kluci 7-9 let. I on se s překážkami popral statečně a doběhl si do cíle pro medaili.

Všem se závod moc líbil a určitě se zúčastníme i příští rok.

Výprava na Lipno

20. – 22. 9. 2019

Tentokrát jsme se vypravili na břeh Lipenské přehrady do kempu Modřín.  Výpravy se zúčastnili: Bambulák, Bobeš, Citron, Kotě, Lerik, Oliraptor, Olísek, Šampon, Koala a Shrek. Po příjezdu v pátek jsme postavili stany, dali si večeři a šli spát. V sobotu dopoledne jsme si šli zajezdit na bobové dráze, respektive na dvou – klasické černé a horské. Dětem se jízdy moc líbily.

Po obědě děti čekal závod Spartan Kids Race. Jako první vyběhl na trať náš nejmladší účastník Olísek v kategorii 4-6 letých. Byl to jeho první závod a moc si ho užil. Všechny překážky zvládl a chtěl hned běžet znovu 🙂 Další běžel Oliraptor v kategorii 6-8 let. I on přes pád hned po startu závod skvěle zvládl včetně všech překážek. Po této kategorii startovala kategorie 9-10 let, ve které běžel Lerik. Ani Lerika překážky nezaskočily a i on závod bravurně zvládl.

Poslední startovali naši „senioři“ v kategorii 11-14 let – Kotě, Citron, Bambulák a Šampon. Ti byli tratí trochu zaskočení, neb museli několikrát zdolat vrch Kramolín, což bylo poměrně náročné. Nicméně překážky jim moc vrásek na čele nenadělaly a to ani studený rybník.

Po závodech jsme se zamířili zpět do kempu a naše neúnavné děti využily místní trampolíny k vybití další porce energie.

Po převlečení jsme se vydali za rozhledy na Stezku korunami stromů. Stezka se všem moc líbila.

Po stezce jsme se šli navštívit místní Aquaworld, nebyly by to ovšem naše děti, kdyby jsme se cestou nezastavili ještě na work-out hřišti.

V Aquaworldu jsme se vyřádili, jak hrou na babu, sjížděním skluzavky, plaváním, tak i zrelaxovali ve vířivce.

V neděli dopoledne jsme se jeli podívat na nejvýše položenou zříceninu hradu v ČR – na Vítkův Hrádek. Hrádek je to malý, ale ten výhled z věže opravdu stojí za to. Z jedné strany rakouské Alpy, z druhé Lipno, prostě nádhera.

Po návratu do kempu jsme sbalili stany, dali si oběd a přesunuli se opět na Spartana, neb čekal závod Koalu se Shrekem v kategorii dospělých. Závod to byl náročný, a to především díky kopcovitému terénu. Překážky byly spartanské, včetně plazení pod ostnatým drátem bahnem, plavání, přeskoku ohně, tahání různých zátěží a přelézání a ručkování všeho typu. Nicméně i dospěláci závod zvládli a na poměrně dobrých místech, Koala v kategorii mužů 40-44 let na 31. místě, Shrek v kategorii mužů 35-39 let na 37. místě.

Výprava do Českého ráje

13. – 15. 9. 2019

První výprava ve školním roce 2019/2020 nás zavedla do malebného Českého ráje na břeh Komárovského rybníka. Výpravy se zúčastnili: Buchta, Citron, Sasanka, Šampon, Heduš, Koala a Shrek. Po příjezdu v pátek jsme se nejprve vydali na obhlídku trati závodu Gladiator Race. Vyzkoušeli jsme si připravené překážky, navečeřeli jsme se a šli jsme spát pod širákem.

V sobotu po snídani jsme se vydali do centra závodů, protože děti startovaly dopoledne kategorii Kids II. První na trať vyběhl šampon, následovaný Buchtou, Sasankou a Citronem. Všem se tentokrát trať velmi líbila, neb byla plná překážek ve vodě a vedla krásným lesem.

Po obědě čekal závod dospěláky. První se na trať vrhnul Koala, následovaný Shrekem a Heduš. Všichni tři závod zvládli a také si pochvalovali vodní překážky.

Po závodech jsme využili krásného počasí a koupali se v místním rybníce. Půjčili jsme si také šlapadla a objeli celý rybník.

Večer jsme si ještě zahráli přehazovanou.

Neděle patřila turistice a poznávání místní historie. Nejprve jsme navštívili zříceninu hradu Valečov a přilehlé skalní obydlí.

Poté jsme se přesunuli na hrad Kost, který je v mnoha směrech unikátní. Po návštěvě hradu jsme si dali zmrzku a jeli zpět do Libčic.

Gladiator Race Josefov

1. 9. 2019

Poslední výprava ve školním roce 2018/2019 nás zavedla pět na OCR závody, tentokrát na Gladiator Race do Josefova. Závodu se zúčastnili: Bambulák, Citron, Kotě, Šampon, Vydra, Koala a Shrek. Část dětí přišla v sobotu večer přespat do klubovny. Zahráli jsme se pár her vracečky a šli spát. V neděli ráno, po snídani, jsme vyrazili do Josefova.

Nejprve jsme si prošli trať v 10:20 se již děti vydaly na trať Kids II. Čekaly na ně překážky různého typu, vč. brodu vodou, plazení, ručkování, lezecké stěny, probíhání podzemím a další.

Všichni naši malí gladiátoři závod zvládli. Po závodě jsme si dali oběd a vyrazili na písník Oplatil u Hradce Králové se vykoupat a užít si krásné počasí.

Po koupání jsme se vydali zpět do Libčic. Poslední den prázdnin a zároveň první zářijový den jsme si opravdu užili naplno sportem.